NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY

Zpět na začátek & naše odpovede

V záujme uľahčenia nákupu na stránkach www.westwing.sk, sme pre vás pripravili užitočný prehľad najčastejšie kladených otázok a odpovedí. Vďaka nim sa dozviete, čo je to nákupný klub Westwing, aké má zásady, akými spôsobmi možno vytvoriť objednávku a aké sú možnosti platby. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, prosím skontaktujte sa s naším zákazníckym centrom na adrese pomoc@westwing.sk, ktoré je vám kedykoľvek k dispozícii.

VŠEOBECNÉ OTÁZKY
ČO JE TO WESTWING?
PREČO MÔŽEM ZNAČKOVÉ PRODUKTY KÚPIŤ ZA TAKÚ VÝHODNÚ CENU?
ČLENSTVO
AKO SA MÔŽEM STAŤ ČLENOM NÁKUPNÉHO KLUBU WESTWING?
JE ČLENSTVO V TOMTO KLUBE BEZPLATNÉ?
AKO MÔŽEM ZRUŠIŤ ČLENSTVO V KLUBE WESTWING?
AKTUALIZÁCIA ÚČTU
ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ SI NEPAMÄTÁM HESLO?
AKO MÔŽEM ZMENIŤ HESLO?
AKO MÔŽEM ZMENIŤ SVOJU E-MAILOVÚ ADRESU?
SÚ MOJE OSOBNÉ ÚDAJE CHRÁNENÉ?
NÁKUPNÉ KAMPANE
AKO FUNGUJÚ NÁKUPNÉ KAMPANE NA WESTWING?
TVORBA OBJEDNÁVKY
AKO MÔŽEM VYTVORIŤ OBJEDNÁVKU A POUŽIŤ KUPÓN?
MÔŽEM SI OBJEDNAŤ TOVAR CEZ TELEFÓN?
NA ČO SI MÁM DAŤ POZOR PRI OBJEDNÁVKE?
AKO ZISTÍM AKTUÁLNY STAV SVOJEJ OBJEDNÁVKY?
JE MOŽNÉ ZLÚČIŤ NIEKOĽKO OBJEDNÁVOK DO JEDNEJ?
AKO MÔŽEM STORNOVAŤ VYTVORENÚ OBJEDNÁVKU?
PLATBY
AKÉ SÚ MOŽNOSTI PLATENIA?
SÚ PLATBY A INÉ MNOU USKUTOČNENÉ TRANSAKCIE BEZPEČNÉ?
KDE NÁJDEM SVOJ ZĽAVOVÝ KUPÓN?
AKO MÔŽEM UPLATNIŤ ZĽAVOVÝ KUPÓN?
ČO SA STANE S KUPÓNOM V PRÍPADE VRÁTENIA JEDNÉHO ALEBO VIACERÝCH VÝROBKOV?
DOPRAVA
AKÁ JE DOBA DORUČENIA TOVARU?
AKÝ JE SPÔSOB DOPRAVY?
AKO SI S KURIÉROM MÔŽEM DOHODNÚŤ TERMÍN DORUČENIA ZÁSIELKY?
MÔŽEM SI OBJEDNANÝ TOVAR VYZDVIHNÚŤ OSOBNE?
AKÉ SÚ NÁKLADY NA DOPRAVU?
JE MOŽNÉ ODOSLAŤ TOVAR DO ZAHRANIČIA?
VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU
MÔŽEM VRÁTIŤ ZAKÚPENÝ TOVAR?
V AKEJ LEHOTE MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR?
VZŤAHUJE SA NA ZAKÚPENÝ TOVAR ZÁRUKA?
MÔŽE TOVAR NA VRÁTENIE ODOBRAŤ KURIÉR Z WESTWING?
KEDY A AKO ZÍSKAM PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR?
POZVANIE PRIATEĽOV
MÔŽEM ODPORUČIŤ WESTWING SVOJIM PRIATEĽOM?
AKO MÔŽEM POZVAŤ PRIATEĽOV NA WESTWING?
Kontakt
AKO SA MÔŽEM SKONTAKTOVAŤ S WESTWING V PRÍPADE PROBLÉMOV NAPR. S PRIHLÁSENÍM NA STRÁNKY ALEBO ZADANÍM OBJEDNÁVKY?
AKO MÔŽEM ZAČAŤ SPOLUPRÁCU S WESTWING?
AKO MÔŽEM ZÍSKAŤ PODROBNÉ INFORMÁCIE O VÝROBKOCH UVEDENÝCH V ON-LINE MAGAZÍNE?
AKO SA MÔŽEM SKONTAKTOVAŤ SO ZÁKAZNÍCKYM CENTROM?

VŠEOBECNÉ OTÁZKY & NAŠE ODPOVEDE

  • ČO JE TO WESTWING?

    Na stránkach Westwing nájdete denne jedinečné výrobky najlepších zahraničných návrhárov, starostlivo vybraných našimi štylistami. Vďaka nim sa dozviete o všetkom, čo by vám nemalo chýbať vo vašej domácnosti a aké značky si vybrať. V magazíne si prečítate ako si unikátne zariadiť svoj ​​byt. Pozriete sa na nevšedné nápady, ktoré vás budú inšpirovať k eventuálnej zmene. Získate prístup k širokej škále návrhárov a krásnym výrobkom z rôznych kategórií – s možnosťou kúpiť ich za výnimočné ceny. Ak radi staráte o svoje bývanie – Westwing je miestom práve pre vás.

  • PREČO MÔŽEM ZNAČKOVÉ PRODUKTY KÚPIŤ ZA TAKÚ VÝHODNÚ CENU?

    Westwing spolupracuje priamo s výrobcami a vďaka tomu nemá dodatočné náklady na distribúciu a skladovanie. Navyše, ako internetový obchod nemusíme platiť predajné priestory a predavača. Táto firemná stratégia nám umožňuje ponúkať výrobky až o 70% lacnejšie od ceny, ktorú odporúča výrobca. Originalita ponúkaného tovaru je vždy garantovaná.

ČLENSTVO & NAŠE ODPOVEDE

  • AKO SA MÔŽEM STAŤ ČLENOM NÁKUPNÉHO KLUBU WESTWING?

    Vstup do klubu je veľmi jednoduchý a trvá len niekoľko sekúnd. Môžete sa buď sami zaregistrovať alebo vás pozve niekto z Vašich priateľov. Pri registrácii je nutné zadať: meno, priezvisko, e-mailovú adresu a heslo. Ihneď po registrácií môžete naplno využiť naše ponuky.

  • JE ČLENSTVO V TOMTO KLUBE BEZPLATNÉ?

    Členstvo v klube Westwing je a vždy bude zadarmo. Nie je na vás vyvíjaný žiadny tlak, aby ste nakupovali, ak sami nechcete.

  • AKO MÔŽEM ZRUŠIŤ ČLENSTVO V KLUBE WESTWING?

    Kedykoľvek bez udania dôvodu môžete zrušiť svoje členstvo v klube Westwing. Samozrejme neskrývame, že nás to veľmi zamrzí.

AKTUALIZÁCIA ÚČTU & NAŠE ODPOVEDE

  • ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ SI NEPAMÄTÁM HESLO?

    Postačí kliknúť na odkaz „Zabudnuté heslo?” a objaví sa okno, do ktorého zadáte registrovanú e-mailovú adresu. Na tento e-mail odošleme odkaz, na ktorý je potrebné kliknúť – následne si môžete zvoliť nové heslo.

  • AKO MÔŽEM ZMENIŤ HESLO?

    Heslo môžete zmeniť kedykoľvek. Stačí sa prihlásiť na stranu www.westwing.sk a prejsť do užívateľského panelu (v ľavej hornej časti obrazovky). V časti „Informácie o účte“ kliknete na odkaz "Zmeniť heslo" a následne do prvého prázdneho poľa napíšete aktuálne heslo a do ďalšieho nové heslo. Nakoniec kliknite na "Zapamätať si heslo".

  • AKO MÔŽEM ZMENIŤ SVOJU E-MAILOVÚ ADRESU?

    Po prihlásení na stranu www.westwing.sk, prejdite do užívateľského panelu. V poli "Informácie o účte" sa objaví aktuálna e-mailová adresa. Stačí ju ručne zmeniť, napísať novú a ďalej kliknúť na pole "Zapamätať".

  • SÚ MOJE OSOBNÉ ÚDAJE CHRÁNENÉ?

    Kladieme veľký dôraz na ochranu vášho súkromia, riadime sa príslušnými predpismi o ochrane osobných údajov a zákazom ich šírenia. Osobné údaje spracovávame len pre vlastné potreby.

NÁKUPNÉ KAMPANE & NAŠE ODPOVEDE

  • AKO FUNGUJÚ NÁKUPNÉ KAMPANE NA WESTWING?

    Naše štylistky denne vyberajú atraktívne výrobky zahraničných návrhárov len pre vás. Kampane sú časovo obmedzené. Od pondelka do piatku štartujú o ôsmej hodine ráno. Cez víkend začínajú o desiatej. Počet výrobkov v ponuke je limitovaný, a to z dôvodu, aby vám neutiekla žiadna vzrušujúca kampaň, môžeme vám krátko pred štartom kampaní posielať newsletter.

TVORBA OBJEDNÁVKY & NAŠE ODPOVEDE

  • AKO MÔŽEM VYTVORIŤ OBJEDNÁVKU A POUŽIŤ KUPÓN?

    Proces vytvorenia objednávky je veľmi jednoduchý. Vyberiete si výrobok, vložíte ho do nákupného košíka a kliknite na pole "Prejsť k pokladni". Pri prvej objednávke je potrebné dôkladne vyplniť doručovaciu adresu. Pri ďalšej objednávke sa polia s osobnými údajmi načítajú automaticky. Jednotlivé údaje je možné kedykoľvek zmeniť. Ďalej si vyberte spôsob platby. Na konci objednávky v "Potvrdení objednávky" sa zobrazí náhľad celej objednávky. V tomto mieste môžete použiť svoj ​​kupón. Od celkovej objednávky bude automaticky odpočítaná hodnota kupónu. Po dokončení týchto formalít, dostanete e-mail s potvrdením objednávky. Ak chcete vystaviť faktúru, odošlite prosím po vytvorení objednávky e-mail na pomoc@westwing.ska zadajte potrebné údaje pre vystavanie faktúry spolu s číslom objednávky.
    Faktúra DPH vám bude zaslaná vo formáte pdf do 7 pracovných dní od konečného dátumu doručenia uvedeného v potvrdení objednávky.

  • MÔŽEM SI OBJEDNAŤ TOVAR CEZ TELEFÓN?

    Áno, môžete. Stačí len zavolať do nášho zákazníckeho centra na číslo: 0800 004 808 a poprosiť nášho konzultanta, aby vám pomohol s objednávkou. Pre telefonické objednávky sú dostupné všetky platobné metódy s výnimkou platby PayPal.
    Táto možnosť nezahŕňa žiadne dodatočné náklady.
    Objednávky cez telefón možno vykonávať iba v rámci aktuálne prebiehajúcich kampaní.

  • NA ČO SI MÁM DAŤ POZOR PRI OBJEDNÁVKE?

    Umiestnenie výrobku do nákupného košíka bez vykonania platby neznamená jeho automatickú rezerváciu! Toto je potrebné vziať do úvahy, najmä ak ide o žiadané výrobky.

  • AKO ZISTÍM AKTUÁLNY STAV SVOJEJ OBJEDNÁVKY?

    Kedykoľvek si môžete overiť, v akej fáze sa nachádza vaša objednávka. Po prihlásení na stránku www.westwing.skprejdite do užívateľského panelu a kliknite na pole "Moje objednávky". Nájdete tam prehľad objednaných výrobkov, aktuálne informácie týkajúce sa stavu vašej objednávky a vykonané platby. Od firmy DPD získate prepravný list s referenčným číslom, ktorý vám umožní sledovať doručenie zásielky na vami uvedenú adresu.

  • JE MOŽNÉ ZLÚČIŤ NIEKOĽKO OBJEDNÁVOK DO JEDNEJ?

    Z technických dôvodov nie je možné zlúčiť objednávky. Aby sme predišli nepotrebným komplikáciám, uskutočnite prosím potvrdenie a zaplatenie objednávky iba vtedy, ak ste si istí, že obsahuje všetky požadované položky.

  • AKO MÔŽEM STORNOVAŤ VYTVORENÚ OBJEDNÁVKU?

    Ak chcete zrušiť objednávku alebo jej časť, vyplňte a odošlite formulár pre zrušenie objednávky, ktorý je k dispozícii na stránkach: www.westwing.sk, prípadne odošlite e-mail na adresu: pomoc@westwing.sk. V žiadosti o zrušenie objednávky alebo jej časti, prosíme o uvedenia čísla objednávky. Pre stornovanie objednávky táto nemôže už byť v stave "Objednávka odoslaná". V takom prípade je možné vrátiť tovar po jeho dodaní.

PLATBY & NAŠE ODPOVEDE

  • AKÉ SÚ MOŽNOSTI PLATENIA?

    Prijímame nasledujúce spôsoby platby: platobnou kartou, virtuálnou peňaženkou PayPal alebo platbou na dobierku. Spôsob platby si vyberáte v priebehu objednávky. V tejto chvíli bohužiaľ nie je možné platiť tradičným bankovým prevodom alebo šekom.

  • SÚ PLATBY A INÉ MNOU USKUTOČNENÉ TRANSAKCIE BEZPEČNÉ?

    Kladieme veľký dôraz na bezpečnosť vykonávaných transakcií. Osobné údaje potrebné pre registráciu a tvorbu objednávky používame len a výlučne pre vlastnú potrebu. Všetky osobné údaje sú považované za dôverné, v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov. Aby sme čo najlepšie zabezpečili on-line platby, používame najnovšie bezpečnostné techniky ako Secure Socket Layer (SSL). SSL je uznávaný americký protokol umožňujúci bezpečný prenos osobných dát. Všetky zadané informácie potrebné k nakupovaniu, prichádzajú do Westwing v podobe šifrovaného kódu.
    V apríli 2014 sa objavila informácia o chybe v protokole SSL s názvom Heartbleed, ktorá sa dotkla mnohých medzinárodných webových stránok. Bezpečnostné systémy na serveroch Westwing boli okamžite aktualizované a táto chyba nemala vplyv na uskutočnené transakcie. Odporúčame vám však pravidelnú zmenu hesla. Heslo sa dá zmeniť v používateľskom účte, kliknite sem.

  • KDE NÁJDEM SVOJ ZĽAVOVÝ KUPÓN?

    Zoznam všetkých zľavových kupónov nájdete na užívateľskom paneli, v sekcií "Moje zľavové kupóny". Pri každom kupóne nájdete informáciu o čase jeho platnosti, alebo o minimálnej hodnote objednávky, ktorú je potrebné dosiahnuť pre jeho použitie. Aktuálne kupóny nájdete aj v pravom hornom rohu stránky.

  • AKO MÔŽEM UPLATNIŤ ZĽAVOVÝ KUPÓN?

    Po vložení vybraných výrobkov do nákupného košíka kliknite na tlačidlo "Prejdite k pokladni" a vyberte spôsob platby. Potom pokračujte na "Potvrdenie objednávky". Následne vyberte kupón z rozbaľovacieho zoznamu a kliknite na tlačidlo "Použiť". Systém automaticky odpočíta hodnotu kupónu od celkovej objednávky. Upozorňujeme, že v jednej objednávke môže byť použitý len jeden kupón.

  • ČO SA STANE S KUPÓNOM V PRÍPADE VRÁTENIA JEDNÉHO ALEBO VIACERÝCH VÝROBKOV?

    V prípade, že sa rozhodnete vrátiť zakúpený výrobok, vám s poľutovaním musíme oznámiť, že použitý kupón je nevratný. Avšak, ak je dôvod na vrátenie výrobku na našej strane (odoslaný výrobok je poškodený alebo chybný) akceptujeme vrátenie zakúpeného výrobku a dostanete od nás nový kupón – tento môžete uplatniť pri ďalšom nákupe.

DOPRAVA & NAŠE ODPOVEDE

  • AKÁ JE DOBA DORUČENIA TOVARU?

    Doručenie objednávky zvyčajne trvá 2 až 6 týždňov po skončení kampane. Predpokladaný termín doručenia je uvedený pri ponúkanom výrobku. Okrem toho je na potvrdení objednávky uvedený dátum doručenia. Na užívateľskom paneli môžete pod heslom "Moje objednávky" skontrolovať aktuálny stav vašej objednávky. V prípade zmeny termínu doručenia budete o aktuálnom stave objednávky informovaný prostredníctvom e-mailu.

  • AKÝ JE SPÔSOB DOPRAVY?

    Objednané výrobky sú starostlivo zabalené logistickou firmou a následne doručované kuriérom DPD na vopred uvedenú adresu.

  • AKO SI S KURIÉROM MÔŽEM DOHODNÚŤ TERMÍN DORUČENIA ZÁSIELKY?

    Veľké a ťažké zásielky sú doručované špecializovanou prepravnou spoločnosťou. Pri zadávaní objednávky uveďte kontaktné telefónne číslo (prepravná spoločnosť sa s vami skontaktuje a dohodne sa na prípadnom termíne doručenia).

  • MÔŽEM SI OBJEDNANÝ TOVAR VYZDVIHNÚŤ OSOBNE?

    Westwing je internetovým obchodom orientovaným na doručovanie zakúpených výrobkov na uvedenú adresu. Osobný odber tovaru nie je možný.

  • AKÉ SÚ NÁKLADY NA DOPRAVU?

    Štandardné náklady na dopravu predstavujú 4,90 €. V súčasnej dobe platí akcia, ktorá tieto náklady znižuje na 2,50 € ak hodnota objednávky prekročí 10 €. V prípade veľkých a ťažkých výrobkov môžu vzniknúť dodatočné náklady, o ktorých vás vopred informujeme pri každom výrobku. Okrem toho pri výbere platby na dobierku pripočítavame k štandardným nákladom na doručenie 1,90 €. Celková cena poštovného je uvedená na potvrdení objednávky.

  • JE MOŽNÉ ODOSLAŤ TOVAR DO ZAHRANIČIA?

    V súčasnosti dodávame tovar len na území Slovenska.

VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU & NAŠE ODPOVEDE

  • MÔŽEM VRÁTIŤ ZAKÚPENÝ TOVAR?

    Pokiaľ chcete tovar vrátiť, odošlite e-mail na adresu pomoc@westwing.sk. V e-maili napíšte názov výrobku, ktorý chcete vrátiť, číslo objednávky a dôvod prečo ste sa pre vrátenie tovaru rozhodli.
    Naši konzultanti vám môžu zabezpečiť kuriéra, ktorý na vaše vlastné náklady odoberie zásielku a doručí ju na náš sklad. Ak je dôvodom vrátenia poškodenie alebo neplnohodnotnosť nami doručeného výrobku, kuriér ho odoberie na naše náklady. V iných prípadoch započítavame kuriérsky poplatok rovnajúci sa nákladom za dopravu pri zadávaní objednávky reklamovaného výrobku. Všeobecne platná zľava umožňuje celkovo bezplatné vrátenie výrobku (platí pre objednávky zadané od 24.07.2017) a poplatky s nimi súvisiace plne hradí Westwing. Nezabudnite k odoslanej zásielke priložiť vytlačený a vyplnený formulár pre vrátenie tovaru, ktorý nám umožní previesť peniaze na vaše konto. Jeho elektronickú verziu si môžete stiahnuť tu. Snažíme sa našim klientom ponúkať kvalitné výrobky a služby, a preto nám veľmi záleží na tom, aby sme poznali dôvod vrátenia tovaru. Za poskytnutie týchto informácií vám budeme veľmi vďační.

  • V AKEJ LEHOTE MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR?

    Pokiaľ objednaný tovar nespĺňa vaše očakávania, môžete ho vrátiť v lehote 30 dní odo dňa doručenia. Pokiaľ objavíte chybu výrobku až po uplynutí tejto doby, môžete samozrejme využiť svoje právo na reklamáciu v rámci záručnej doby. V takýchto prípadoch prosíme o kontakt na adrese: pomoc@westwing.sk. Každý prípad preverujeme individuálne a snažíme sa nájsť to najvhodnejšie riešenie.

  • VZŤAHUJE SA NA ZAKÚPENÝ TOVAR ZÁRUKA?

    Na všetky zakúpené výrobky na stránkach Westwing poskytujeme záruku v súlade s právom Európskej únie. V prípade poruchy alebo chyby dodaného tovaru, kontaktujte, prosím, naše zákaznícke centrum pomoc@westwing.sk. Ochotne vám pomôžeme s ďalším postupom a pokúsime sa vyriešiť problém čo najrýchlejšie.

  • MÔŽE TOVAR NA VRÁTENIE ODOBRAŤ KURIÉR Z WESTWING?

    Prosím, kontaktujte nás na adrese: pomoc@westwing.sk, postaráme sa o dopravu a spoločne nájdeme odpovede na otázky týkajúce sa realizácie vrátenia tovaru.

  • KEDY A AKO ZÍSKAM PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR?

    Po obdržaní vráteného tovaru prebehne jeho kontrola. Následne v priebehu niekoľkých dní vrátime ekvivalent zaplatenej sumy na vaše konto alebo kartu. Ak ste platili platobnou kartou, vrátenie peňazí trvá oveľa dlhšie než v prípade bankového prevodu.
    V prípade platby na dobierku je možné peniaze vrátiť iba na váš bankový účet.
    Stačí, ak nám pošlete e-mail s číslom účtu a informácie o dôvode vrátenia tovaru.
    Termín obdržania finančných prostriedkov na váš ​​účet záleží od individuálnych podmienok jednotlivých bánk.

POZVANIE PRIATEĽOV & NAŠE ODPOVEDE

  • MÔŽEM ODPORUČIŤ WESTWING SVOJIM PRIATEĽOM?

    Určite nás veľmi poteší, ak nás odporučíte svojim priateľom. Radi vás odmeníme za vašu dôveru, a preto keď sa vaši priatelia zaregistrujú na základe "Pozvánky" os vás, získajú od nás ako darček na privítanie zľavový kupón. Vy na svoj ​​účet dostanete zľavový kupón v tej istej hodnote tzn. na 10 €, ale až potom ako váš priateľ u nás nakúpi.

  • AKO MÔŽEM POZVAŤ PRIATEĽOV NA WESTWING?

    Po prihlásení sa na stránke www.westwing.sksa v pásiku „Menu“ ukáže políčko „Pozvite priateľov“. Po kliknutí na odkaz stačí iba zadať e-mailové adresy a pozvánka sa automaticky odošle. Jednotlivé adresy oddeľte čiarkami. Môžete odoslať 25 pozvánok v rámci jedného dňa.

KONTAKT & NAŠE ODPOVEDE

  • AKO SA MÔŽEM SKONTAKTOVAŤ S WESTWING V PRÍPADE PROBLÉMOV NAPR. S PRIHLÁSENÍM NA STRÁNKY ALEBO ZADANÍM OBJEDNÁVKY?

    V takejto situácii sa môžete obrátiť na naše zákaznícke centrum na adrese: pomoc@westwing.sk alebo zavolať na číslo 0800 004 808 (pracujeme od pondelka do piatku v hodinách 9:00 – 17:00). Pokúsime sa čo najrýchlejšie vyriešiť vaše problémy.

  • AKO MÔŽEM ZAČAŤ SPOLUPRÁCU S WESTWING?

    Neustále hľadáme nových partnerov pre nadviazanie vzájomnej spolupráce. V každom prípade uvítame nové príležitosti na nadviazanie nových kontaktov. Za účelom získania informácií ohľadom partnerskej spolupráce nás kontaktujte na adrese: partner@westwing.sk

  • AKO MÔŽEM ZÍSKAŤ PODROBNÉ INFORMÁCIE O VÝROBKOCH UVEDENÝCH V ON-LINE MAGAZÍNE?

    Teší nás, že sa vám páčia príspevky prezentované na stránkach nášho magazínu. Mnoho vystavaných fotografií pochádza od renomovaných medzinárodných fotografov v apartmánoch alebo súkromných domoch. Z tohto dôvodu Westwing nemôže poskytnúť presné katalógové údaje na prezentovaných fotografiách nábytku a doplnkov.

  • AKO SA MÔŽEM SKONTAKTOVAŤ SO ZÁKAZNÍCKYM CENTROM?

    Môžete odoslať e-mail na adresu: pomoc@westwing.sk alebo nás kontaktovať na telefónnom čísle 0800 004 808 (pracujeme od pondelka do piatku v hodinách 9:00 – 17:00.)